Next Topic.....

masih belum ada idea :-)

6.10.08

Untuk Sahabat Aku......

Kadangkala.....kematian itu adalah lebih apabila kehidupan telah menjadi terlalu sukar untuk diteruskan. Acap kali kita buntu dengan apa yang berlaku. Walau apapun terimalah dengan lapang dada kerana itu adalah takdir yang telah ditentukan untuk kita, lama sebelum kita kenal apa itu dunia.

Buat Idham & Shahrul di  Hamburg, Liza di Seoul, Achikleo di Boston, Anamelia di Clementi, Suzy di Jerantut, Sean, Adnan, Kusairi, Ernis, Kamelia, Azwa, Gee, Eton, Abg Mat & Kak Mona di London, Esma di Port Dickson, Intan & Azla di Teluk Kumbar, Zulyanti, Azizi & Nik Zulhasri di Kota Bharu, untuk pasangan kembar Ismi Azizi & Isma Azazi di Teluk Panglima Garang, Zulfikar yang sentiasa di ingati di Jumeirah, UAE.......buat Badrul di Gurun dan Islah di Jordan.....selamat hari raya.

Aku mintak maaf andai ada salah and silap sepanjang perkenalan kita.....

Aku rindu korang semua....Rindu saat kita sama2 di kota London dulu2....

1 comment:

qa shah said...

mekasih bro.
selamat ari raya gak. maaf ada salah silap sengaja atau x sengaja k jai.
Anne msg aku kata thn ni ko raya sakan ngan 5 pasang baju melayu. btl ek? sape sponsor weh?? hahaha

ko leklok...nt aku nk pau 2-3 pasang. wakakaka
eh krm salam kat family ko ek. pasal adk ko sini jgn risau, aku ade leh tolong jaga. mana la tau aku ade can jd adik ipar ko nt kan? kan? kan? :P