Next Topic.....

masih belum ada idea :-)

25.12.08

Terima Kasih:Thank You:Danke:Syukran:Gracias

Hari ni, aku terima satu emel dari google.com berbunyi "Congratulations. Your blog Tentang Aku is the most popular search blog today via google.com with 1066 hits in 24 hours time."

FEEDJIT blog traffic lak menyenaraikan blog Tentang Aku sebagai blog yang paling banyak dilawati dengan artikel "saturn, Bulan, Antares, Marikh, Matahari, Mercury, Jupiter, Venus & Uranus" dibaca oleh 1019 orang atau 86% pengunjung, diikuti oleh artikel Almaak, Mirach & Alpheratz dari Andromedae yang dibaca oleh 514 pengunjung.

Technocrati.com pula mengatakan bahawa blog Tentang Aku telah di link kan oleh 17 blog lain semalam.

Blog Tentang Aku juga tersenarai sebagai blog paling hangat semalam di website http://www.beras-padu.pit.my/

Tidak pernah blog aku terima hits yang besar macam ni dalam masa 24 jam. Terima kasih kepada semua yang sudi singgah di blog Tentang Aku yang tidak seberapa ini, lebih-lebih lagi kepada yang meninggalkan sepatah dua kata pada blog ini.


-Salam Perdamaian-

No comments: